رنگ سال 2021 زرد و خاکستری سرشار از قدرت و امید

رنگ سال 2021

کمپانی پنتون دو رنگ زرد و خاسکتری را به عنوان رنگ سال 2021 انتخاب کرد. رنگ سال 2021، پیامی از قدرت و امید را برای ما به ارمغان می آورد. پنتون که یک شرکت رنگ امریکایی است، معتقد است كه جفت شدن این رنگ ها به افراد كمك می كند تا در دنیایی كه قرار است با عدم اطمینان روزافزون روبرو شوند، روحیه خود را با انرژی ، وضوح و امید تقویت كنند.

رنگ زرد روشن که “رنگ نورانی” نامیده می شود، به معنای فراخوانی جهت نوید خوشبینانه برای یک روز سرشار از نور و آفتاب است.
رنگ طوسی خاکستری نیز یک رنگ سرشار از سکوت است که نشان دهنده خونسردی، پایداری و مقاومت است. پنتون می گوید می توان این رنگ را با عناصر طبیعی با دوام، مانند سنگریزه های موجود در ساحل مقایسه کرد.

انتخاب دو رنگ مستقل به عنوان رنگ سال 2021 نشان دهنده این است که چطور عوامل مختلف می توانند در کنار هم قرار بگیرند تا پیام مقاومت و امیدواری را برای ماندگاری و روحیه بخشی به افراد القا نمایند. گرم و خوشبین بودن و در عین حال قوی و محکم بودن ترکیبی است که رنگ سال 2021 برای ما به ارمغان می آورد.

رنگ سال 2021

رنگ سال 2021 می خواهد به ما بگوید که انگیزه داشتن و رو به جلو رفتن برای انسان ضروری است.

سال پرفراز و نشیب 2020 باعث شد دیگر شرکت ها نیز برای رنگ سال 2021، رنگ های مشابهی را در نظر بگیرند. این اولین بار نیست که شرکت پنتون برای رنگ سال، دو رنگ را در نظر می گیرد.

در سال جدید همه به دنبال احساس امیدواری، خوشبینی و طراوت هستند و این چیزی است که رنگ سال 2021 به آنها ارائه می دهد.

کمپانی پنتون اعلام کرده است که این انتخاب رنگ دقیقا از طبیعت الهام گرفته شده است و روشن و آرامش بخش است. در سال 2021 مردم باید وحدت، ثبات و امید داشته باشند. وقتی ابرهای خاکستری پراکنده می شوند، آفتاب را می بینیم و این هدف ماست و در حال تلاش برای رسیدن به آن هستیم.

حال که چنین است بیایید در مورد این بیندیشیم که از ترکیب رنگ زرد و خاکستری در کجا می توانیم استفاده کنیم! در لباس های خود، اتاق نشیمن، دکوراسیون منزل و غیره.

شما می توانید درترکیب لباس های خود در سال 2021 از رنگ زرد استفاده نمایید. رنگ زرد اغلب رنگ غالب است و یکی از رنگ های اصلی در نمودار رنگ ها می باشد. در این میان، کسانیکه از پوشیدن رنگ زرد یک دست هراس دارند نیز می توانند از لباس هایی که دارای ترکیب رنگ زرد هستند استفاده نمایند.

رنگ سال 2021

 

با توجه به اینکه زرد، رنگ آفتاب و شادی است، توجه افراد مختلف را به خود جلب می کند. به همین دلیل استفاده از رنگ زرد در لباس به عنوان رنگ سال 2021، یک انتخاب هوشمندانه است. رنگ زرد بسیار رمانتیک و پر زرق و برق است و می توانید آنرا با رنگ های ملایم تری ترکیب نمایید. فقط کافی است از رنگ آمیزی کمد لباس خود با رنگ های آفتابی نترسید!

ترجمه : نازنین مهرپناه
منبع :

https://wwd.com/fashion-news/fashion-scoops/biggest-color-trends-2021-breakdown-photos-1234677293/
https://www.dezeen.com/2020/12/10/pantone-colour-year-2021-ultimate-gray-illuminating/#:~:text=Ultimate%20Gray%20and%20Illuminating%2C%20an,of%20the%20year%20for%202021.